Världens bästa pappa!!

Grattis på fars dag pappa!

Blev ett kort litet grattande på Skype. Samtidigt som jag slog rekord (personbästa) i att prata med flest människor på Skype. Måste ha varit 9 personer!! Kul att se alla men lite väl kaos! :)

Hur som helst. Själva anledningen till att jag ville prata var ju för att säga grattis till min egen pappa. Men ett blogginlägg är kanske lite lugnare än det där kaos-samtalet!

Det är kul när man är borta en längre tid. För alla små grejer som man brukar störa sig på försvinner liksom och det enda man minns är personernas positiva sidor. Det är därför jag saknar alla er så mycket tror jag... (men bli inte allt för uppspelta, snart minns jag nog era irriterande sidor också)

Pappa du är världens mest omtänksamma, världens snällaste och definitivt världens roligaste pappa! Jag kunde inte ha fått en bättre pappa. Tack för att du är du, och tack för att just du är min pappa!

 

 
 
 


Kommentarer
P

Tack Julia för dom varma omdömen om mig. Du fick mig verkligen bli gripen av allt som som du skrev.
Jag tror man blir mer känslosam ju äldre man blir.
Jag tycker själv att jag har två underbara flickor som jag gillar jättemycke.
Hälsningar pappa.

Svar: Ja, det var bara sanningen :) vilken tur att du gillar oss också! Kram
Julia

2012-11-11 @ 21:25:08
Mormor

Bra sagt om Pappa Ronny Julia! Du skulle veta till vilken hjälp han var i går. Vi hade införskaffat två grillade kycklingar men visst inte hur vi skulle dela dom. Då ryckte Pappa in och styckade dom helt fantastiskt. Det blev bara lite småben kvar. Dom räckte bra till oss alla nio (rätt räknat) och det blev t.o.m ett par portioner över. Jim verkar se fram mot släktträffen här på annandagen och det gör jag också! Tusen pussar o kramar!

Svar: Ja! Han är duktig på det där med mat ;) jag ser också fram emot det!! Kram
Julia

2012-11-12 @ 08:48:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0