Borta igen...

Nu har Linus åkt hem igen. Men åhh, vilken perfekt helg det har varit. Vi har hunnit med exakt allt jag ville. Jag har visat honom staden (poundland, de fina vägarna osv) och Lossiemouth. Sen har han fått träffa Anna och familjen :)

Tillsammans med Anna gick vi till några pubar och nattklubben här i staden. Haha, man märker verkligen vilken liten stad det är då man kommer in på en bar (som man varit på en gång innan) och kvinnan i baren minns vad man drack förra gången. Lite chockerande! "You had this one last time!"

Imorse var det tråkigt att säga hejdå till Linus. Speciellt nu när man vet att det är 9 veckor tills vi ses igen :( som tur var har tjejerna varit riktigt gosiga den här morgonen! Så jag har legat och myst med dem i soffan nu.



Kommentarer
Mormor

Gråter med dig Julia! Man blir även tårögd när man ser er tillsammans! Tusen kramar!

Svar: Tack för medlidandet :) vad gullig du är! Kram
Julia

2012-10-22 @ 14:05:03
Limpan

Tack åter igen för en helg jag aldrig kommer glömma!! <3

Svar: Tack själv! Det var helt underbart :D du är bäst <3
Julia

2012-10-23 @ 16:48:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0