Chock... Choke...

Har tagit Lucy till simningen igen :) hon fick leka med kompisen Mabel efter Mabels lektion. Lucy ska börja i samma grupp den 1:a November :) Jag gillar verkligen mamman Hayley, hon är hur trevlig som helst!

Alla är faktiskt trevliga här. En kvinna började prata med mig i duschen. Hon tyckte att jag var brun och frågade om jag varit utomlands... Varpå jag ger det dumma svaret. "Nej, jag har inte varit utomlands alls, jag har varit i Sverige hela sommaren!" Haha vilket (sett från hennes synvinkel) är utomlands! :p

Efter simningen gick Lucy och jag för att äta lunch på cafet. Jag fick en chock när Lucy tryckte in alldeles för mycket bröd och nästan höll på att kvävas. Vad skulle man göra först? Dunka i nacken, trycka på magen? Well, jag fick sån panik att jag gjorde allt på en gång. Och det gick bra som tur var. Men framöver blir det "smulor" som pappa matade Elin och mig med.

Feed the "baby"...



Kommentarer
Mormor

Förstår inte du Julia att människor som träffar dig inte kan låta bli att vara vänliga och trevliga just för att de stöter på världens charmigaste och gladaste 19-åring? tycker Morfar o Mormor

Svar: Så söta ni är! Tack för det :)
Julia

2012-10-04 @ 14:46:36
Mamma

Håller med mormor även den här gången :)
Vad bra att du agerade när Lucy satte i halsen. Det viktiga är inte vad man gör först utan att man gör något, fick vi lära oss på vår HLR kurs för ett par månader sen.
Idag har jag varit o spelat badminton med mina elever. Några var riktigt duktiga så man fick springa o bli svettig. Kul!!

Svar: Tack mamma :)Ja, fick lite panik.. tur att det gick bra..
Åh, badminton som är så kul :D vad roligt!
Julia

2012-10-04 @ 18:28:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0