Dagens skrattanfall!

Haha efter att ha pratat med Linus i Skype i nästan två timmar ringde jag upp mormor och morfar för första gången. Det var minsann inte lätt att försöka få dem att fatta!

Morfar satt och sa "hallå Julia!" säkert 30 gånger och jag försökte desperat säga på olika sätt att "jag hör dig". Genom micken, genom att mima, genom något slags teckenspråk (peka på mig, på mina öron, in i kameran)... Tillslut fick det bli nedskrivet på en lapp. Dock fick jag visa den två gånger eftersom första gången läste de fel "kolla hatten!".

Janne och Maren var också där och kunde hjälpa lite. Var mycket kul att prata en snabbis med alla :) det förlängde nog mitt liv med några år till (eftersom jag skrattade så mkt).



Kommentarer
Mamma

"Kolla hatten" Åh, vad roligt! Förstår att du fick skratta mycket :D
Lena o jag har varit ute med pappa o Ludde och plockat massor med svamp!! Nu har jag rensat klart o Lena har inte så mycket kvar. Sen ska vi äta min goda kantarellsoppa som jag gjorde av gårdagens svamp.
Lena hälsar så mycket. Hon tycker det är kul att du har det så bra o att Linus kommer snart. Hon läser dina o Elins bloggar ibland.

Svar: Hahaha ja allt var så dråpligt! XD Åhh va trevligt! Kul att Lena hängde med också :) fick ni rensa själva den här gången?
Va roligt att hon läser. Ja jag är riktigt glad för att Linus kommer!
Julia

2012-10-07 @ 18:10:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0