En timme extra!

Wow, är inte ofta som man faktiskt är uppe när klockan vrids tillbaka. Kollade på iPhonen när klockan var strax innan 4 och sen när jag kollade igen var klockan bara 3. Kändes skönt! En timme extra out of nowhere!

Behövdes verkligen just idag... Jag råkade nämligen sova till halv tre (vilket hade varit halv fyra om man inte ställt tillbaka klockan!!). Länge sen jag sov så länge!! :)

Idag har jag därför bara hunnit med en sak: byta lakan. Mm, älskar känslan av nybäddad säng. :) och åh just ja, pratade med mormor och morfar på Skype också. Det var roligt :D jag har varit jättedålig på att vara inne på Skype och på att höra av mig till er där hemma, förlåt för det!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0