Ett gott skratt förlänger livet...

...så jag kommer nog aldrig dö ;)

Nä men jag älskar att skratta. Och det var precis vad jag behövde idag efter att ha "jobbat" i 12 timmar!

Jag kollade på tv-programmet "You've been framed" (typ som "Americas funniest homevideos" för er som känner till det). Sjukt roliga videor som verkligen fick mig att skratta :)

Jag fick även värsta skrattanfallet igår när jag pratade med Linus på Skype! Och det konstiga var... Jag vet inte vad som var roligt! Jag är säker på att ni också varit med om det! Man skrattar åt "ingenting" och när folk säger "Jo men kom igen, vad skrattar du åt? Något måste det ju vara!" så säger man "Nej det är ingenting!" och så börjar man skratta ännu mer!

Ni får en snabb snabb teckning på mitt skrattanfall, bara så ni har nåt att titta på!



Kommentarer
Snyggingen

Hahahaha! Bilden är verkligen lik dig :D
Älskar dina oförutsägbara skrattanfall!!

Svar: Hahaha, vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller förolämpning XDHehe, du får mig alltid att skratta XD<3
Julia

2012-10-05 @ 11:36:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0