Extrapengar!

Ben frågade mig förut om jag kunde sitta barnvakt åt Charlottes barn. Jag som hade planerat en halloween-utekväll sa att jag skulle tänka på det. Tillslut kom jag fram till: att jag kunde göra både och!

Det var hur enkelt som helst att sitta barnvakt! Barnen sov hela tiden så jag satt bara nere i soffan framför brasan och slappade. Tittade på "How I met your mother" och läste en bok. Mamman hade ställt fram en bricka med tekopp, kakor osv till mig. Sjukt gulligt!

Jag blev dock sjukt rädd då två ögon plötsligt stirrar på mig. De hade glömt att berätta att de hade en katt!! XD Katten var så sjukt extremt kelig! Jag kunde inte låta bli att gosa med den även då jag vet att jag är allergisk...

De kom hem en timme tidigare än väntat och så körde pappan hem mig eftersom vädret var skit (även fast det bara tar 2 minuter att gå). Väldigt snälla! Hoppas på att de behöver mig igen snart. :)

 

 



Kommentarer
Linnea H

Ååh vad underbara! Snacka om lyxbehandling, plus att man får pengar för det, grymt : D

Svar: Precis :D lovely!
Julia

2012-10-29 @ 01:09:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0