Halloween!!!!

Shit vilken stört rolig kväll det varit!! Har skrattat så magrutorna börjat tränga fram.

Ben skjutsade mig in till staden (för han tyckte väl att jag var galen när jag sa att jag skulle gå in... i regnet). På vägen plockade vi upp Elin! Sjukt trevlig tjej och så sjukt kul att ha någon att snacka svenska med. Ingen annan som fattar (hoppas jag) så man kan prata hur mkt strunt som helst!

Kändes verkligen som att vi klickade på en gång. Så det var jättekul. Hoppas på att vi kommer att göra många saker tillsammans!!

Var jättekul att se alla utklädda!!! Det var sjukt mycket folk ute och alla var så extremt trevliga och sociala :D har pratat extremt mycket den här kvällen med extremt många personer... helknasiga personer :D

 

 

 

 

 



Kommentarer
Mamma

Vad mycket roligt som verkar hända för dig just nu :D Härligt att du o Elin klickade så bra! Ni tänker väl på att inte prata svenska när Anna är med bara.

Själv har jag höstlov nu,skönt!!

Igår hade jag en helfestlig kväll fast jag jobbade med Anna. Vi var på Hotell Winn.Där dansade vi till doktor Krall o såg en show med Blåblus. Tur att jag fick träna på att sjunga i mik på min sångkurs i somras,för igår kom sångaren o sträckte fram mikrofonen till mig.Å tänk, jag kände mig inte ens nervös när jag sjöng lite ur "Det blir alltid värre framåt natten". Kul :)
Idag är himlen klarblå o jag ska gå ut en sväng med Ludde.

Svar: Jaa! Riktigt kul med en till vän :D haha vi pratar och sms:ar på engelska även fast det bara är vi. Bara för att man inte är van att prata på svenska XD Åh vad skönt för dig! Beth har precis haft sitt höstlov på två veckor... Jag tycker att det ska bli skönt att hon börjar i skolan igen så jag får mer ledig tid.. Hoppas du får ett bra lov och dansa mycket nu, dansa för mig också :p vad roligt att höra!! Vad kul att just du blev utvald också! :D vad mysigt! Jag önskar jag kunde hänga med på en promenad... :( kram
Julia

2012-10-28 @ 12:18:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0