Hemmagym och pinsamheter

Oj, oj, oj vilken dag! Allt har gått i ett... ingen tid för sova och ingen tid för bloggen... Så nu kommer här en lång sammanfattning på hela dagen (läs ni som orkar, obs. det är rätt komiskt så jag tror ni vill läsa!)
 
På morgonen lämnade jag tjejerna som vanligt. Sedan sprang jag runt som en galning och städade hela undervåningen (jag behövde inte, men ville att det skulle vara lite fint inför Lucys minifirande). Hann även med att tvätta, sätta på och plocka upp diskmaskinen och diska för hand det som behövdes. Så jag har varit väldigt effektiv idag.
 
Har även hunnit med att vara över till Annas hus för att springa på deras rullband. Sprang 3 km och sen gick jag ytterligare 1 km.
 
På vägen hem från Anna var jag väldigt vimsig! Försökte länge få nyckeln att passa i låset till vårt hus. Nyckeln hade krånglat lite förr, men aldrig hade det varit så svårt att få den att passa! Tillslut gav jag upp och tänkte att jag skulle ta bakvägen in. Jag öppnar grinden till baksidan och ser två bruna soptunnor. Vilket var konstigt, normalt sett är en grön och en brun. Jag stannar upp för att tänka och tittar mig noga runt omkring. Jag upptäcker då att jag är vid fel hus (huset mellan Anna och mig). Pinsamt! Hoppas ingen hörde eller såg mig.
 
Väl hemma skulle jag ta en dusch efter mitt lilla träningspass. Precis i duschen sitter det ett fönster. Fönstret är lite "tonat" eller vad man ska kalla det. Man ser konturer rätt bra hur som helst. Så när jag står där och duschar dyker en man upp i fönstret!!! Fönsterputsare! Snacka om en chock... Eftersom jag såg honom rätt tydligt måste han ju ha sett mig. Jag försökte gömma mig lite, men det var inte det lättaste.
 
Vilken dag!


Kommentarer
Elin

HAHAHAHA! LOVE IT!!!!!! XD

Svar: En annan story till Elins samling av "Julias pinsamheter" :P
Julia

2012-10-03 @ 12:51:48
URL: http://cassler.blogg.se
Frida

Hahaha fy vad komiskt det där med fönsterputsare! Jag skulle ha dött av skräck haha!

Svar: Hahaha, jag dog lite grann.. inte av skräck med för att jag blev så generad XD
Julia

2012-10-06 @ 21:08:58
URL: http://fridajs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0