Present

Jag fick med mig Anna på en promenad ner till tesco. Jag var tvungen att köpa en present, för Lucy blir 2 år imorn!

Det var svårare än jag trott att hitta en present. Helst inget som låter (då blir inte föräldrarna glada... inte jag heller för den delen). Inga fler gosedjur (usch, bara ännu jobbigare att byta sängkläder då). Inte något som hon redan har (ganska mycket).

Tillslut fick det bli två söta bebisar! Hon är tokig i bebisar :) "baby!" säger hon alltid om man ser en riktig bebis. Och "my babies!" säger hon om sina dockor. Sååå, jag hoppas hon blir glad.



Kommentarer
Mormor

Oj, så glad hon måste bli åt de söta babysarna. Så bra att det var en pojke också, hur pojklik får man väl se när man blyter blöja!!

Svar: Ja, hon blev glad! :)Hahah, ja precis.. det återstår att se!
Julia

2012-10-02 @ 10:32:09
Mamma

Håller med mormor: Jättesöta dockor!! Är säker på att hon kommer bli riktigt glad :D
Blir det kalas idag då?

Svar: Ja, det blev hon! Bara minikalas med familjen och Beths gudföräldrar :) den 13:e blir själva kalaset :D
Julia

2012-10-02 @ 10:43:13
Elin

ja, dom kommer hon säkert bli glad för :)

Svar: Ja, det blev hon :D
Julia

2012-10-02 @ 19:18:41
URL: http://cassler.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0