Primark

Ursäkta för få inlägg idag. Men har haft rätt fullt upp.

Äntligen tog mamman med mig (och barnen) till Inverness och affären "primark". Varje gång jag kommenterat att hennes kläder är fina har hon nämligen svarat: "Tack, de är från primark". Så nu har jag äntligen fått vara där :)

Blev lite smått och gott: två mysiga strumpor, en pyjamas (var tvungen att ha en dels till Beths pyjamasparty och dels för att det är kallt här), en topp och jeans. Allt för 26 pund :)

Blev en vargtröja som pyjamastopp :) jag var ju trots allt en varg en gång i tiden (vissa av er lär väl fatta).

 

 



Kommentarer
Malin Carlsson

Primark är anledningen till att jag och Danne åker till London! Den butiken är såå underbar!! :D

Svar: Haha! Jaha? XD oj.. Jag hade typ aldrig hört om butiken förut. Men ja, jag gillade den starkt! Måste tillbaka dit snart :p
Julia

2012-10-18 @ 07:52:31
Mamma

Ja, jag är en av dom som fattar.
Snygg pyjamas,vargtass!

Svar: Såklart mamma fattar :p :)
Julia

2012-10-18 @ 16:47:31
Linnea h

Åh de tiderna!!
Kom och tänka på sin blåa vargfilt också! :D

Svar: Ja underbara tider! Saknar mullebo-tiden :( haha ja... Den ligger söndersliten och äcklig i Luddes korg numera XD :(
Julia

2012-10-19 @ 07:11:03
Elin

Har primark här i Madrid också ;) som tur är var det inte lika smockat med folk (läs kaos) som det var i den i London, även fast det fortfarande var riktigt fullt.

Svar: Åhh va roligt! Då kanske vi kommer hem till Sverige med samma kläder XD oj! Så kaos? Här var det helt lugn, trots att det var skollov och på en lördag!
Julia

2012-10-23 @ 14:25:45
URL: http://cassler.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0