Sorry!

Sååå många läsare idag och inte ett enda inlägg!

Det är för att det inte har hänt så mycket speciellt idag, en vanlig dag bara.

Ellie var hemma idag med mig och barnen. Man skulle ju kunna tro att det skulle göra mig mindre stressad (eftersom vi var två vuxna att ta hand om två barn)... men så var det inte, snarare tvärt om. För när jag är själv så ser jag alltid till att vara ute i extremt god tid (en egenskap jag ärvt från min käre far). Nu fick vi dock stressa rätt mycket för att hinna till skolan osv.

Både Ellie och jag blev rätt grumpy idag. Vi hade inte ätit sen 11 och middagen blev 17.30! Och utan mat, inget bra humör. Men sen åt vi en god middag och då blev det bra igen ;)

Beth hjälper med middagen:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0