Vinter?

Jag hade tänkt ta en springtur imorse eftersom jag hade en ledig förmiddag. Jag tänkte: "bäst att passa på innan det blir för kallt ute"... men försent! Jag tittar ut genom fönstret och upptäcker att gräsmattan är vit. "Snö?!" var min första tanke, men vid närmare eftertanke kom jag på att det även kunde vara frost.

Hur som helst är det rysligt kallt här nu! iPhonen säger 4 grader, min kropp säger mig: FÖR kallt!

Jag bestämde mig ändå för att gå ut och springa nu på kvällen. Vilket slutade i att jag kom hem med händer som en kräfta och var tvungen att värma mig med en varm kopp te. Himlen var dock rätt fin och jag bestämde mig för att springa till och uppför "Ladyhill". Försökte räkna trappstegen och tror jag slutade på 115 eller liknande (svårt att springa, lyssna på musik OCH räkna stegen). Kom dock upp lite för sent för att se solnedgången, men det får bli en annan gång. 

 

 



Kommentarer
Elin

Vad duktig du är!!

Svar: Visst sörru... Vissa kämpar på även fast det inte är "perfekt springväder" som du verkar ha XD tyvärr funkar inte min gps här i denna lilla håla.. Så kan varken använda runkeeper eller zombies run! :(
Julia

2012-10-17 @ 18:02:59
URL: http://cassler.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0