Vuxenpoäng

Oh va duktig jag känner mig. Idag har jag verkligen känt mig vuxen. Dels för att jag hittade till det nya stället så bra och dels för att jag lagade middagen helt utan problem.

Dagens middag: cheesy tuna pasta (är säker på att Emilia känner till den maträtten rätt väl). Och hann till och med göra en sallad till :D

Nu känner jag mig även vuxen för att barnen kommer med ballonger de blåst upp och ber mig att knyta dem :p haha jag minns att det var väldigt svårt när man var liten, så man gav dem alltid till någon vuxen som kunde knyta :)



Kommentarer
Mormor o Morfar

Heja Julia! Du är fantastisk! Vem kunde ana att du skulle klara dig så förnämligt i främmande land! Både med matlagning och bilkörning! Grattis!

Svar: Haha ja precis, inte jag iaf! :)
Julia

2012-10-16 @ 10:23:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0