2 månader!! <3

Oj vad tiden går fort! Idag (för nu är klockan efter tolv hehe) har Linus och jag varit ihop i 2 månader!! :) <3

Och igår (eftersom klockan nu är efter tolv) bokade Linus flygbiljetter för att komma till mig hit i Skottland!!! :D jag är så glad!! Det innebär att vi träffas om lite drygt 3 veckor. Sen blir det dock en period efter det då vi inte ses igen på ett bra tag.. Men men, det problemet tar vi itu med senare :p

Bara för att han är världens bästa (och för att det är vår 2 månaders-dag idag) har jag nu målat det han bad mig om... Trots att jag hatar detaljer. Så denna målning tog mig många timmar att göra! Hoppas att det var någorlunda vad du menade Linus!

 

 



Kommentarer
Elin

Snyggt Julia!! Målade du det på mobilen??! :O

Svar: Tack!! Ja det gjorde jag :D i samma app som jag ritade norrskenet (inspire)! :)
Julia

2012-09-26 @ 01:28:43
URL: http://cassler.blogg.se
Mormor o Morfar

Grattis till 2 mån.jubileum! Tavlan är ett mästerverk. Vitsigt med "Soundberg"!

Svar: Åhh tack, det känns dock lite jämfört med era 720 månader som gifta! Tusen tack, namnet är Linus artistnamn, så det var han som kom på det :) men ja det är mycket fyndigt!
Julia

2012-09-26 @ 10:49:49
Mamma

Vilken proffsig målning! Det måste ha varit pilligt att få till publikhavet!
Grattis till två månader :) Förstår att du längtar tills han kommer till Elgin.

Svar: Tack!! Jaa, det var sjukt svårt :p tålamod tålamod...Ja jag längtar jättemkt känns sjukt kul att få visa honom allt som jag upptäckt :D
Julia

2012-09-26 @ 17:23:46
P

Det var en bra bild du gjorde, kanske jag kommer på bild någon gång.
Hur får Linus bo, skall han tälta.
Ha det bra, för du verkar må bra därborta.

Svar: Hahaha, det får väl bli nästa projekt ;) Nja, vi har ju ett hönshus på baksidan.. Jag tänkte att han skulle få bo där :p nej men faktiskt kommer han en helg då familjen är borta. Så han bor i huset med mig :)
Jag mår bra! Lite trött bara.. Får se om vi hinner skypea någon dag också.
Julia

2012-09-27 @ 14:10:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0