Anna

Känns som en sjukt lång dag idag! Jag är helt slut.
 
Jag promenerade med Beth hem från skolan och vi gick och köpte lite potatis osv. på hemvägen. Det var väldigt tungt. Mamman vägde det när vi kom hem och då hade jag släpat på nästan 5 kg i typ en halvtimme. Beth var dock väldigt snäll och duktig. Hon visade en helt annan sida som jag inte sett förut. Hon är faktiskt riktigt gullig när hon väljer att vända den sidan till :p
 
På kvällen tog jag en rätt lång promenad med Anna. Vi pratade om hur dagen varit osv. Skönt att få prata av sig! :) Vi gick ner till gymmet osv och fick lite information om öppettider och så. Så vi kommer förhoppningsvis gå dit och gymma eller simma eller nåt :) 


Kommentarer
Mamma

Det är väl sånt som kallas vardagsträning. Men det kanske är roligare att gå på gymmet. Iaf om man har en så trevlig gymkompis som du har!
Det känns väldigt bra att du får äta så mycket frukt du vill! Låter som att du kan få till en smarigg fruktsallad av allt det där :)
Puss o kram

Svar: Ja precis, lite ojämn träning dock. En stark högerarm och en svag vänsterarm. Ja bra med frukt, jag försöker äta mycket. Åt massa vindruvor, jordgubbar och ananas på kalaset vi var på.
Julia

2012-09-21 @ 00:16:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0