Äntligen tillbaka i Halmstad <3

Nu är jag hos Linus. Lite gladare än jag var på flygplatsen (såklart, man kan väl inte vara annat med en sån underbar pojkvän). Förutom strulet med biljetterna gick min första ensamma flygning rätt bra :P Det var dock ett litet flygplan (ungefär lika stor som en buss) och det skakade mycket... Dessutom störde jag mig på att jag satte mig på en dålig plats. Jag satt nämligen precis över vingen och den blinkade varenda sekund i något vitt, extremt jobbigt sken.
 
Vill inte åka härifrån känner jag redan nu. Det kommer bli jobbigt på måndag. Så jag tänkte att jag inte skulle blogga så extremt mycket när jag är här... måste passa på att spendera tiden med Linus innan jag lämnar honom. Usch :(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0