Bada bada bada

Första morgonen helt själv med tjejerna! Gick rätt bra :)

Efter att ha lämnat Beth åkte jag och Lucy för att bada. Härligt och varmt i barnpoolen :D Ellies härliga vän Hayley var där med sin dotter Mabel. Så vi satt och pratade lite medan barnen plaskade runt.

Haha jag fick även frågan "is she yours?" från en annan kvinna.. Hehe, could be.. Men nej, tror jag väntar några år :p fast just nu känner att jag har rätt bra koll på hur man tar hand om ungar. Efter bara knappt 3 veckor! :p så jag kommer vara expert efter 9 månader!




Kommentarer
Elin

Haha, nej men gud så söt dress!!

Svar: Hahaha ja det tyckte jag också XD
Julia

2012-09-27 @ 16:15:55
URL: http://cassler.blogg.se
Mamma

Då har vi varit på simhallen både du o jag idag. Var till Farstahallen med mina elever.Simmade 1000 m,bubblade o bastade. Så nu är man så där skönt trött o avslappnad. Sen de renoverade där har de fått ett fint äventyrsbad för små barn, så dina tjejer skulle nog trivas där. Men det är ju en bit att åka!!

Vad skönt att du känner att du redan har koll på hur man tar hand om barn.Lilla Lucy stod väl inte o vråla efter handduk i duschen som hennes nanny gjorde i den åldern ;)

Puss o kram mamma <3

Svar: Åhh va skönt! Va långt du simmade! Ja det är ju en bra bit bort från mig :pJag använde inget schampo för att undvika vrål.. Hon är inte så glad i duschen faktiskt. Det är kallt och så måste man stå och trycka in knappen hela tiden för att få vatten.. Inte som i Sverige :p
Julia

2012-09-27 @ 16:22:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0