En kort stund i Spanien

Sänder en tanke till syrran i Spanien då dagens middag blev tortilla :) mums! Dock var det Ellie som lagade den, men det verkade inte vara alltför svårt!

Annars har det inte hänt så mycket idag utöver det vanliga. Beth hade balletlektion och då satt vi bara och väntade utanför. Vi var även till en annan superbillig affär "home bargains" (nästan bättre än "poundland" faktiskt). Dit ska jag nog återvända med Anna och shoppa loss :p

Med order från mamma (min egen) ska jag försöka äta mer frukt och grönt. Så nu känner jag mig lite som en tjuv som smyger runt och försöker hitta lite frukt att stoppa i mig :p vågar inte riktigt känna mig som hemma än, så jag tar det som inte märks... Typ vindruvor. Ska fråga om jag får ta lite större frukter imorn.

 



Kommentarer
Elin

haha "pappa, får jag ta ett äpple?"

Wiiiee, tortilla!!! :D Nej, men det är ganska enkelt förutom vändningarna som man måste göra..

Svar: Haha! "Ta bara, fråga inte!!" .... "Har du tagit gurkan???!!!!"Ja.. nej hon gjorde inga vändningar :P
Julia

2012-09-20 @ 01:19:20
URL: http://cassler.blogg.se
p.

Du kommer att gå långt i matlagningen, när du ser att det inte är så svårt.
Här hemma behöver jag inte fråga om jag får ta ett äpple. Grannarna säger gå inte förbi här utan att palla.

Svar: Haha, nä inte så svårt som du får det att verka.. hemma är det ju alltid kaos när man ska laga nåt (potatismos t.ex).. Jaså, är de så desperata att bli av med äpplen, eller är de bara generösa? ;)
Julia

2012-09-20 @ 12:50:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0