Ett till barn!

Idag har vi haft en liten babypojke att ta hand om också. Eller aa, Ellie har tagit hand om honom medan jag tog hand om Lucy. Jag tog Lucy till "rainbow castle" igen (det roliga leklandet jag pratade om).

Nu försöker jag få Lucy att sova en liten nap... Kan inte fatta att de inte vill sova! Jag skulle mer än gärna vilja ta en liten nap, jag är hur trött som helst (gick upp 7 så jag skulle hinna duscha och har varit igång sedan dess).

Nu verkar Lucy ha somnat, så jag ska smyga iväg... Måste tvätta lite av barnens kläder innan det är dags att lämna pojken och hämta Beth.


 



Kommentarer
Mormor

Så bra att du vågar äta av frukten! Jag har kommit på en genial idé! Lägg dig och sov tillsammans med lill-flickan vet jag! Det skulle både du och hon må bra av! Puss puss!

Svar: Ja, nu vågar jag!Varför då? Varför är det en så bra idé? Haha, jag tror jag är för stor för hennes säng hur som helst..
Julia

2012-09-20 @ 18:01:28
Lenita

Hej !
Äntligen har jag hittat in i ditt liv ... Väcker gamla minnen från min egen tid som AU PAIR. Mina barn var i skolåldern dock gick själva till skolan text. Kul att du hittat en vän så snabbt! Sköt om dej och Have fun!! Kram på dej! Lenita

Svar: Hej Lenita! Vad kul att du läser :) åh, va roligt att du också har varit au pair. Vad skönt det lät, det är rätt jobbigt att behöva köra dem överallt!Ja, Anna är en bra vän! :)
Julia

2012-09-20 @ 22:20:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0