Hejdå armbandsgänget!

Åh, vilka underbara vänner man har! Det här var verkligen helt oväntat. Vaknade kl. 07.00 av skönsång ("hard to say goodbye - dreamgirls") med stämmor och allt. Trodde att det bara var en gång om året man fick vakna så härligt (födelsedagen), men detta år blev det tydligen två gånger! När jag vaknade undrade jag helt seriöst om det var idag jag fyllde år... det tog ett långt tag innan jag förstod vad som hände.
 
Efter en gemensam frukost och lite mys i syrrans säng har jag nu sagt hejdå till dessa underbara människor. Usch, vad jag hatar att säga hejdå till alla, tur att jag kommer tillbaka!
 
Jahapp, nu när man ändå är vaken kan man väl fortsätta att packa det sista.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0