Hejdå Elin!

Jaha, då var man ensam kvar med föräldrarna ett tag (bara två dagar, sen sticker jag också). Hängde med ut till Arlanda för att säga hejdå till Elin, fick då även se Peter Jöback som passerade precis bredvid oss, lite häftigt.
 
Nu blir det först till jul som jag får träffa syrran igen! Känns som en lång tid, men det kommer nog att gå fort eftersom att jag kommer att ha fullt upp med annat att tänka på.
 
Jag är lite smått irriterad nu. För Elin skulle stänga sin resväska (helt överpackad med saker) och råkade spräcka väskan. Det slutar med att jag måste ge henne min resväska (min studentpresent) som jag så fint hade packat i... och nu måste jag leta efter en ny resväska. Har varit runt till fem olika affärer, ingen säljer någon som är lika bra. De är antingen för små, hårda eller svarta. Vill inte ha en för liten, då får jag inte plats. Vill inte ha en hård, då går den sönder precis som Elins. Vill inte heller ha en svart, för då kommer jag aldrig hitta just min väska på rullbandet! Argh, detta var inte vad jag behövde två dagar innan jag ska åka... men men, det löser sig nog! Ska leta mer imorn.
 

Vi ses till jul Elin! <3 ha det bäst nu i Spanien! (enjoy my bag....)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0