How rude!

Jag var över till Annas hus idag. Vi tittade på "pojken i randig pyjamas". Väldigt sorglig film!

Sedan kom hennes familj hem... Och de var verkligen speciella! De små pojkarna vägrade låta henne vara själv på rummet och mamman skrek på allt och alla. Den enda normala var pappan, han var rolig och snäll.

Jag fick äta middag där med dem, vilket var snällt... men vet ni vad mamman sa till mig? "How do you get on with Ellie's obnoxious children?". Alltså så undrade hon hur jag stod ut med Ellies "vidriga"/"outhärdliga"/"motbjudande" barn!! Jag berättade det för Ben (pappan i min familj) och han blev inte glad kan jag ju säga!! Det förstår jag. För Beth och Lucy är väldigt fina barn, absolut inget av synonymerna till "obnoxious"...

Usch. Jag var också trött efter att ha hört henne skrika hela middagen. Så Anna och jag tog en promenad på nästan två timmar efter det. Vilka oförskämda människor det finns! :(



Kommentarer
Emilia

Vad arg jag blev nu!!! hur kan man kalla Beth och Lucy för något sånt!? De är de absolut finaste barnen som finns....!

Svar: Jag vet!! Jag blev helt chockad!! Det roligaste var att den här morgonen så uppförde sig Beth och Lucy hur bra som helst medan hennes var värsta kaos-ungarna! Ben stod utomhus och kollade på hur hon försökte ta hennes grabbar till skolan. Haha skrikande förstås... Och Lucy säger "oh, oh!" :p
Julia

2012-09-24 @ 12:30:38
Elin

Usch! Men borde du berätta sånt för pappan? Snart blir det ju typ grannfejden...

Svar: Ja lite dumt kanske. Han sa att han skulle ta ett snack med henne :S sen är jag nog inte välkommen där något mer XD
Julia

2012-09-24 @ 16:00:59
URL: http://cassler.blogg.se
Mamma

Jag tänkte precis som Elin när jag läste inlägget... och i Skottland finns det ju ingen Robert Aschberg m fl som kan medla...illa,illa.

Tycker synd om Anna,som verkar vara en sån go o glad tjej, att hon hamnat i en sån jobbig familj.

Svar: Ja aj aj, det här kan sluta illa...
Det konstigaste är att hon säger att hon trivs väldigt bra i familjen. Men hon är ju glad hela tiden :p
Julia

2012-09-24 @ 22:15:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0