I hate it when...

Ja, testa att söka på google och se vad du får upp. Så otroligt många random meningar att man ibland undrar vart världen är på väg! (T.ex. "I hate it when voldemort hides in my turban", "I hate it when wikipedia copies my entire homework", "I hate it when I can't find my black friend in the dark" osv.)
 
Men just nu hatar jag mest av allt när man inte kan hitta viktiga saker... och dessutom viktiga saker som inte går att ringa till (dvs. inte mobilen). Sen hatar jag att jag har ett minne likt en senil guldfisk. Kan verkligen inte minnas var jag har lagt saken och har letat på varenda ställe som jag kan tänka på.
 
Den borttappade saken är... mitt linslock till min kamera. Inte världens viktigaste sak egentligen, meeen den är så sjukt svår att hitta. Till skillnad från när jag letade väska vill jag nu (mer än gärna) hitta något litet, hårt och svart! :P Wish me luck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0