Inlägg från mobilen

Tänkte att jag kunde testa att skriva ett inlägg från mobilen. Datorn som jag kommer ha med mig till Skottland är inte världens snabbaste, så jag lär nog skriva en hel del inlägg härifrån.

Nu har jag haft Linus här sen i onsdags. Vi har hittat på massa roliga och knasiga saker: bl.a. varit på skattjakt, badat nakenbad i sjön mitt i natten, åkt frittfall tilt och inzane m.m. :) Tråkigt att säga hejdå, men vi ses ju en gång till (om tre dagar) innan jag far på riktigt! Däremot var det rätt jobbigt att säga hejdå till alla underbara kompisar som jag förmodligen inte kommer att se på ett bra tag.. Jättesmart att ha en avskedsfest så att man behövde säga hejdå till alla på en gång (eller inte) :p tänkte lägga upp lite bilder från festen här sen, men det får bli från datorn. Kul att så många var här, jag hade i alla fall riktigt kul och tyckte att det blev lyckat. Hoppas på att alla andra tyckte det också :)

 

Linus på restaurang, blev en väldigt liten bild från mobilen.. men men :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0