Inverness

Idag har jag "övningskört" med pappan. Vi körde till skolan och sen till dagiset. Svårt att memorera alla vägar (några av er vet ju hur dåligt lokalsinne jag har, hehe).

Pappan skulle sen in till Inverness för att vara domare på en fotbollsmatch. Så jag och Anna hängde med och blev avdroppade där. Där gick vi runt i shoppingcentret och på olika gator och tittade in i affärer tills pappan hämtade upp oss igen. Vi träffade även världens sötaste krambjörn :) Jag älskar dem, de är så mysiga (fast lite creepy eftersom man inte har en aning om vem som gömmer sig där inne... kan ju vara en peddobjörn).



Pizza! Mums :)






Jag och peddobjörnen (hehe), så söt! <3



Dagens fynd! Kan ni fatta att jag fick den högra för 2 pund (typ 20 kr)!?



Kommentarer
Mamma

Vad bra att ni kunde passa på att följa med pappan dit. Var den staden lika mysig som Elgin?
Du får väl avslöja att du har dåligt lokalsinne o be att köra vägen tills du hittar, så där en hundra gånger ;)
Träffade Linneas föräldrar i skogen idag, de hälsade så mycket till dig.

Svar: Nja, Elgin är nog lite mysigare :) Never!! Jag har fått hjälp av mamman nu att "bokmärka" alla adresser på Google maps. Så nu kan jag bara klicka och välja från mina bokmärken. Så visar den olika vägar som man kan ta!
Åhh va trevligt med massa folk som hälsar till mig :)
Julia

2012-09-16 @ 23:02:37
Limpan

Hahaha! I love "peddobjörn"!

Svar: I love it too! Fast den på grönan var sötare <33
Julia

2012-09-17 @ 20:02:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0