Ledsen

Nu sitter jag på flygplatsen helt själv och kämpar med att hålla tillbaka tårarna. Jag vet inte, det blev för mycket bara...

Inte nog med all stress om man glömt nåt, ångesten att lämna allt och alla... När vi kom till flygplatsen säger de att jag inte står med på listan. Min biljett som jag har köpt är alltså på något sätt inte giltig. Jag måste ha bokat fel datum, hon påstod att den gällde för den 30:e Augusti.

Det gick inte att fixa om det så att man kunde åka på samma biljett idag, för "den här biljetten har redan gått ut". Det slutar med att vi fick köpa en helt ny biljett. Pappa var jättesnäll och betalade den åt mig men det känns ju så himla onödigt! Så mycket annat de pengarna kunde ha använts till.

Jahapp... Det var ju inte riktigt såhär man hade tänkt sig sin första ensamma flygning. Gråtandes på en flygplats.

(Det funkade inte med wifi på flygplatsen... Därför publicerar jag det hemma hos Linus)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0