Leka, leka, leka

Efter att vi lämnat av Beth vid skolan så åkte vi till "baby-gym". 
 
Först satt alla föräldrar (eller andra som passar barnen, typ jag) i en ring med barnen. Så sjöng vi massa sånger och gjorde massa rörelser. Verkade som att alla visste vad man skulle göra förutom jag. Men man lär väl sig antar jag. 
 
Sedan gick vi in i själva leklandet. Det var riktigt häftigt faktiskt! Jag blev riktigt leksugen. Det var sjukt stort och mjukt och med massa olika vägar att ta! Där lär vi vara och leka minst en gång i veckan. 
 
Efter vi lekt gick jag och fikade med Lucy och en mamma (kompis till Ellie) med två barn. Där väntade vi tills Ellie kom och hämtade upp oss igen.
 
 


Kommentarer
Mamma

Vilken tur att du har barnasinnet kvar o gillar att leka :) Det låter som en härlig dag!
Körde du tjejerna alldeles själv idag?

Svar: Mitt barnasinne lär nog aldrig försvinna :)Nej som tur var var mamman med idag... Tjejerna var riktigt jobbiga idag :p jag är inte riktigt körklar än. Har en till lektion på måndag. Sen ska jag nog öva med pappan i helgen.
Julia

2012-09-14 @ 19:56:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0