Ordning och reda...

... pengar på fredag. Ja det stämmer ganska bra faktiskt :) jag ska få min lön nu varje fredag.

Problemet är bara att hålla koll på alla små mynt! Så svårt när man ska betala och man inte vet vad allt betyder, så nu försöker jag lära mig. Jag vill bli av med några av dem, har nog över 100 kr i mynt :p för jag har typ bara använt sedlar som betalning och då fått massa mynt tillbaka!

Jag försöker även lära mig alla vägar som jag måste köra här. Ellie har hjälpt mig att "bokmärka" adresserna på Google maps. Så nu kan jag bara klicka på olika alternativ, typ "from Beth's school to Lucy's nursery". Sen visar den på kartan olika alternativa vägar dit :)



Kommentarer
Emilia

Man samlar på sig galet mycket mynt, men ett tips är att om du handlar på Tesco och bara köper lite småsaker, så gå igenom självbetjäningskassan, där kan du stå och stoppa i en massa mynt i maskinen. :P Jag stod där en gång och stoppade i småmynt i nästan 5 minuter. ;P

Svar: Åhh tack för tipset!!! :D Anna visade mig hur det funkade så jag ska nog gå dit sen :D
Julia

2012-09-22 @ 10:32:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0