Porridge

Jag lagade precis havregrynsgröt till mig :D wow, upptäckte att de faktiskt hade havregryn här. Blev riktigt gott, smakar precis som i Sverige (eller till och med lite godare, krämigt och gott).

Barnen tyckte dock att jag var konstig som hade vatten i istället för mjölk (fast det var bara för att mjölken nästan var slut.. annars har jag ju faktiskt mjölk i). De tyckte även att jag var konstig som hade salt i istället för socker. Här har de socker i det mesta haha ;p i alla fall barnen, föräldrarna äter med salt istället.




Kommentarer
Emilia

De tyckte samma sak om mig! Jag har alltid vatten, och salt... :P

Svar: Haha, ja! Crazy swedish girls! ;P
Julia

2012-10-02 @ 12:43:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0