Promenad, matlagning och skype

Okej. Så vad har jag haft för mig idag?

Well, jag gick ut på en promenad för att fota. Men det var kallt och efter bara ett kort tag började det regna igen. Så jag vände och gick hemåt igen.

Jag har lagat mat till pappan, mamman och mig. Är rätt stolt trots att det blev lite kaos. Vad jag skulle laga var: lax, potatis och "beans" (typ gröna rör, grönsaker). Hade en kastrull med potatis och sen en annan kastrull över den (med hål i botten) där jag la grönsakerna och sen stekte jag laxen bredvid.

Det jobbigaste var att de hade sagt att jag skulle laga mat tills 17.00 men de kom inte hem förrän 17.45 :p sen när mamman kom hem sa hon att det luktade gas i hela huset. Hehe, då hade jag använt deras gasspis på lite fel sätt. Som tur var exploderade ingenting i alla fall...

Jag har även hunnit med att prata med Linus, syrran och pappa :) kul!

Dagens lilla roliga från barnen: pappan kommer ner och säger att Lucy (minstingen) hade bajs i blöjan och att hon luktade hemskt mycket parfym. Beth hade sagt att hon inte hade någon aning om vad som hänt... Men jag tror vi alla vet :p

Sorry för att det har blivit lite ont om bilder. Detta fick bli ett långt och tråkigt inlägg!



Kommentarer
Emilia

Jag har gjort precis samma sak med spisen, den är lite konstig. :P
det finns väldigt många fina vägar att gå på och fotografera. :)

Svar: Haha ja, inte lätt när man är van vid annat!Ja, jag får utforska lite sen :D ta med kameran och gå en runda.
Julia

2012-09-13 @ 18:00:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0