Rundvisning

Idag har jag fått se mycket. Vi har varit och hämtat upp både Beth och Lucy på skolan och dagiset. Vi har varit runt till doktorn (hämtat några papper jag ska fylla i), fikat på ett av alla "bed and breakfast" och sen åkt runt lite och kollat i resten av staden. Väldigt mysig liten stad ;)

Pappan pratade om att jag dels kunde sitta barnvakt till andra familjers barn och få lite extra betalt. Och han pratade även om att det var en familj som ville att jag skulle lära dem svenska! Och om jag förstod rätt skulle jag få 20 pund i timmen för det (drygt 200 kr). Det skulle vara sjukt kul!

Nu har vi ätit pizza och typ äppelpaj :) och jag har lekt med barnen. Så söta! Jag har även läst "children of the forrest" för Beth. Bra att öva min engelska. Jag känner att det börjar att flyta på rätt bra nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0