Shoppingrunda med Anna

Wow, idag har varit en sjukt härlig dag! Jag är riktigt glad.

Träffade au pair tjejen Anna från Ungern och hon var sjukt trevlig. Vi hade det jättebra tillsammans, tiden bara flög förbi. Tror vi umgicks i 5 timmar. Det bästa är: hon bor två hus bort från mig på samma gata!

Tror att vi kommer att umgås ganska mycket! Vi har redan massa planer för vad vi ska göra (gå och simma tillsammans, gå på bio, kanske åka till London osv.). Imorn ska vi åka till Inverness tillsammans!

Idag visade hon mig runt i staden. Visade alla de bästa affärerna och så var vi runt och kollade på gatufestivalen. Massa stånd överallt som sålde mat, kakor och allt annat mellan himmel och jord. Vi var också in i affären där allt kostar 1 pund! (typ 10 kr) Jag köpte allt jag behövde där (schampo, balsam, tvål, tandkräm osv) för bara 6 pund, helt otroligt. Och det bästa är att man inte behöver bry sig om några prislappar. :)

Sjukt glad är jag :) glad över att ha hittat en så trevlig vän och glad över att det var en så fin dag med solsken och allting! Nu ska jag duscha och kanske se om jag kan få upp några fler bilder från idag.

Dagens inköp:



Kommentarer
Elin

Så smidigt att ha en så billig affär i närheten. Har också sett att jag har något liknande typ hundra meter ifrån mig men har inte gått dit än :P

Svar: Haha ja! Du måste följa med dit om du kommer hit sen :) What, du måste gå dit ju! XD
Julia

2012-09-18 @ 02:57:53
URL: http://cassler.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0