Skottland!!!!

Okej!! Nu är jag här, helt otroligt. Kan inte förstå att jag är helt själv i ett främmande land och hos en främmande familj. Men det känns bra faktiskt :)

Resan hit gick bra. Linus var så snäll och hängde med så långt som det gick! Enda ner till Köpenhamn för att sen åka tillbaka till Halmstad igen (han åkte alltså tåg fram och tillbaka för min skull). Världens finaste pojkvän. Blev tårögd när jag skulle säga hejdå till honom.
På planet valde jag en dålig plats (igen). Typ den enda platsen där det inte fanns något fönster :p

Mamman mötte upp mig på flygplatsen. Allt gick sjukt smidigt, mycket bättre än förväntat :) barnen är söta! Hela familjen skrattade mycket vid middagen då minstingen la av värsta brakaren! Så söt!

Sååå mycket engelska. Man lär sig nog mycket! Jag är lite snurrig nu... Trött och många nya intryck. Tänkte nog sova snart. Hör av mig imorn igen.

 

 

 

 


Kommentarer
Linnea H

Gud vad fint det ser uuuuut!! Underbart :D

Svar: Ja! Det är det verkligen! Hoppas på att kunna lägga upp fler bilder snart! :D
Julia

2012-09-10 @ 22:32:39
Elin

Åh, men så härlig säng du ser ut att ha! Och ja, det var bra snällt av Linus :)
Hahaha, och jag vet inte om jag skulle kalla minstingen för söt om hon (var det va?) la av värsta brakaren vid middagen. Haha,men det påminner mig om dig som liten ;P XD

Svar: Ja alltså skoja inte! Min säng är den bästa!! Typ dubbelt så stor som min där hemma, världens mysigaste flufftäcke (tur det, det är sjukt kallt här annars!!) och med två stora kuddar (som dina) <3 hörde att du inte fått en så skön säng :/?Ja precis! Påminner om mig. :D jag ska lära henne allt jag kan hehe XD nä men hon är söt, hon kan ju knappt prata så hon vet nog inte själv vad hon gjorde! :p
Julia

2012-09-10 @ 22:42:33
URL: http://cassler.blogg.se
Mamma

Det känns skönt att du är på plats o att resan gick så bra!
Härligt med ett gemensamt förlösande skratt :D
Ja, du kommer bli en hejare på engelska!!
Igår skypade jag med Elin, det var jättekul :) får du o jag göra snart oxå. Men nu går det inte på ett tag, ska till Nynäs på en liten höstresa med eleverna ti-to.Sen åker jag nog till Grönan direkt på to kväll. Morbror Gunnar ska låna min lägenhet under tiden, så om någon är inne på min dator då så är det han.
Sköt om dig! Kramar mamma

Svar: Ja. Skönt att vara här och ha fått ordning på allt. Vi skrattar rätt mycket :) härlig familj! Vad trevligt med en höstresa! Hoppas det blir kul. Jaså, är morbror Gunnar i Sverige? :)
Julia

2012-09-11 @ 10:36:49
Jenni

ååh vad härligt, spännande att du har kommit iväg nu! Jag Såg filmen Braveheart häromdagen och den är ju typ filmad där i Skottland och det var jättefina landskap överallt, så du får ta och lägga upp en massa bilder sen :D

Svar: Ja! Det är riktigt fina landskap här. Riktigt mysigt! Jag lär fota en hel del sen när jag får tid till det! :) riktigt kallt, regnigt och blåsigt har det varit dock :p
Julia

2012-09-11 @ 18:59:19
Emilia

Åååh, har inte sett hur de gjorde i ordning det rummet än. Jag bodde ju i flickornas rum förut, men det ser ju ut som om de har gjort i ordning det fint där inne nu. :)

Svar: Ja! Jag vet :) det här är ju mkt mindre.. Meeen jag älskar sängen! :) tycker att rummet är sjukt fint och mysigt!
Julia

2012-09-13 @ 17:55:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0