Springa!!

Okej, min kondition är faktiskt inte så dålig som jag trodde att den var! :) skönt.

Anna och jag bestämde oss för att gå ut och springa lite. Så vi sprang en runda på 40 minuter (20 x 20 min med en 5 min paus i mitten för att spana in ett gym).

Jag kände mig knappt andfådd (förmodligen för att jag hade så hög musik att jag inte hörde mig själv flåsa). Dock kände jag mig spyfärdig i en sjuuuukt lång och jobbig uppförsbacke precis i slutet av rundan.

Använde "den smarta grejen för armen" (ehm vad heter dem?) där man kan stoppa iPhonen... så man slipper hålla i telefonen om man vill springa och lyssna på musik :) tack Linus för den :D




Kommentarer
Elin

Haha, du var bara tvungen att lägga upp en sportig egobild va? nejnej, får inte mig att känna mig som väääärsta tjockisen. En stor pizza och trerätters med friterad banan och grädde badandes i chokladsås stod på menyn idag! Tror allt jag är gravid med en matbebis :P

Svar: Haha ja det var just därför jag gjorde det! Så du kan känna dig som en riktig tjockis :D
Julia

2012-09-28 @ 02:52:57
URL: http://cassler.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0