20 år!!!

Jaha ja! Aldrig mer tonåring nu då. Känns väldigt vuxet att vara 20 år.. 19 år kändes så meningslöst.

Har haft en helt okej födelsedag. Har haft bättre måste jag säga men blev rätt bra iaf. Fick bli väckt av telefonsignalen istället för sång (men dock telefonsignal följt av sång av både mamma och Elin! Mycket uppskattat). Sen fick jag gå ner och fixa min egen frukost första gången någonsin på min födelsedag :p saknade verkligen den framdukade och gemensamma frukosten som man alltid har på sin födelsedag :( man är väl lite bortskämd med det.. Aja, åt lite jordgubbar på gröten iaf vilket kändes en aning lyxigare en vanligt.

Därefter lämna barnen på skola och dagis. Beth och hennes kompis kom och sjöng för mig på skolgården. Inte så gulligt som jag trott då sången gick "Happy birthday to you, happy birthday to you... You look like a monkey, you smell like one too." Men men, vad kan man förvänta sig från barn.

Därefter åkte jag hem för att öppna paketet och breven jag fått på posten hemifrån. Massa fina brev och presenter. Blev så rörd att mitt smink blev helt förstört, så det var bara att sminka om sig efter det! Men betydde mkt att få sånt!! Och tack pappa för din present också, var mer än förväntat.. men väldigt behövligt!! Så tack!

Hämtade sedan Lucy igen, fixade lunch. Hämtade Beth, tog barnen till ballet. Fick en flaska vin av gulliga gulliga Louise! Kom hem och åt fajitas med Ellie och barnen. Ellie hade köpt en tårta till mig men vi åt inte den.

Därefter kom Elin och hämtade mig och så gick vi hem till Clara där de fixat så fint i barnens lekrum med mysbelysning och hembakad tårta och allt :D så det var riktigt gulligt gjort, det blev jag glad för. Trevligt att sitta och prata i flera timmar. En lagom mysig avslutning på kvällen och nära och bra att gå hem efter det.

Så ja, helt okej dag. Men saknade alla och allt där hemma <3 Jaja, man är ju vuxen nu så man får ju inte vara så barnslig när det gäller födelsedagar och sånt.. :p kram på er alla! Tack för alla fina gratulationer :)



Kommentarer
Mamma

På födelsedagar blir alla barn igen hur gammal man än är! Jag är glad att din dag blev bra till slut!
Puss o kram mamma <3

2013-04-25 @ 07:04:17
Anonym

Nu har jag läst högt för Morfar om din stora dag! Lite annorlunda kanske men något att minnas framöver!Kramar från oss i Handen.

2013-04-25 @ 09:33:48
Mia

Glömde din födelsedag även om jag frågat Linus när det är. Men här kommer i alla fall många grattiskramar i efterskott. Vi ses snart. Kram Mia

Svar: Nä det är inte så lätt att komma ihåg. Men kul att Linus och jag fyller så nära varandra :) ska bli kul att träffa dig igen i sommar!!
Julia

2013-04-27 @ 18:05:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0