BBQ och hoppborg!!

Wiie! Vilken trevlig kväll det blev. Vi gick allihopa över till grannarna som hade en födelsedagsfest/avskedsfest (de flyttar snart).

De hade ett barbecue party med massa god mat! Försökte hålla mig till nyttiga saker och lyckades säga nej till både alkohol och chokladtårta, heja mig! Det gick ingen nöd på mig dock eftersom jag kunde stå och småäta jordgubbar och blåbär! Mums! Vilka sommarkänslor :D

Fick även bra motion av att hoppa med alla barnen i den stora hoppborgen de hade hyrt och hade på tomten! Sjukt kul ju :D haha! Beth anklagade mig och en mamma för att vara fulla när vi kom och hoppade (antar att de inte är så vana att vuxna kommer och hoppar med dem). "You are both drunk!" fick man höra... Jag hade ju bara druckit vatten hela kvällen så anledningen till mitt hoppande var väl att jag var barnslig av mig antar jag :)

Mycket trevligt iaf! Kul att göra nåt tillsammans med hela familjen :)



Kommentarer
Mormor

Lyckliga flickor som har dig till au pair-flicka. Din naturliga glädje måste ju smitta av sig! Puss o kram från Nynäsvägen.

Svar: Haha ja det hoppas jag att den gör :) idag har vi varit på ett Lekland!
Julia

2013-04-15 @ 14:56:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0