Body pump/combat

Mitt hälsosamma liv fortsätter!

Tog precis en timmes promenad och passade då på att boka både body pump och body combat på vägen. På lördag har de nämligen någon slags prova på grej. Man får testa klasserna för bara 1 pund styck! Så jag betalade alltså under 20 kr för att få gå på båda klasserna. Ska bli kul! Se om jag fastnar för nåt.

Däremot är det svårt att äta rätt i det här huset. Försöker äta frukt och nyttigt.. Men just nu är frukten övermogen och väldigt mosiga. Inte alls lockande. Jag menar, okej att jag vet att mogna bananer är de bästa.. men när de blir så bruna att det inte ens finns nån gulhet kvar. Då är det inte ens gott.

Jaja, jag försöker så gott jag kan att fortsätta i mina nyttiga banor. Och får hoppas att de snart köper ny frukt till mig. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0