Chockad..

Haha, jag som alltid har tyckt att jag är smal... Men jag menar, jag vägde 64 kg förut och idag var jag nere på 58 kg. Lite chockad sådär. Och jag känner mig inte överdrivet smal nu, märker inte så stor skillnad från förut faktiskt. Men någonstans måste ju de 6 kilona suttit?!

Fast kollar man på bilder ser man kanske lite skillnad? Kollade på bilder från nyår jämfört med en bild från idag, och då märker jag skillnad.

Men var inte oroliga för mig nu som många blir. Jag äter som jag ska! Går aldrig hungrig faktiskt eftersom att en "regel" i cleaneating är att äta varje 2-3 timme. Så äter frukost, förmiddagssnack, lunch, mellanmål och middag. Mycket bra tycker jag :) älskar mat och ser alltid fram emot vad jag ska hitta på till nästa måltid/snack. Så återigen, jag behöver ingen som oroar sig för mig. För jag klarar mig bra själv tack! :p mår kanoners.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0