Lyckad kväll!!

Vilken trevlig kväll det blev. Jag övertalade familjen att vi alla kunde gå ut tillsammans! För jag ville fira att jag fyllt 20 år och Ellie ville fira att hon var klar med alla hennes tester ("exams", vad nu det blir på svenska).

Så vi gick allihopa ut till favoritrestaurangen Jimmy Chung's. En kinesisk buffé! Äta så mycket man vill av förrätter, huvudrätter och efterrätter :D love it! Och Beth älskar också den!

De bjöd mig så det var riktigt snällt. Jag var snäll tillbaka och sa att jag kunde köra hem barnen om de ville stanna kvar ute :)

Barnen och jag hade dock riktigt kul på vägen hem också. Beth säger så roliga saker. Jag fick ont i magen så mycket jag skrattade. Vi körde nämligen förbi Ellie och Ben (som gick vidare till nästa ställe) varpå Beth slängde ut kommentaren: "They're gonna have a rooomance!" Jag dog lite smått av skratt.

Nu har jag myst ner mig i min säng och ska kolla på film! (2:a gången min tv används sen jag kom hit) :) men riktigt mysigt faktiskt!

Älskar förresten de här lyckokakorna man får! Detta var dock förra gångens, men jag gillade den!!



Kommentarer
Mormor

Vilken härlig familj! Vilken tur du haft! De blir ju vänner för livet! Kramar från Handen!

2013-05-02 @ 09:03:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0