Tufft liv!

Bra när man kan kombinera jobb med träning!

Idag har jag snart "jobbat" 12 timmar. Barnen har ju lov nu den här veckan så jag är med dem hela dagarna. Men det är lite kul att spendera tid med dem även fast jag längtar lite efter liten egentid. :p idag har Lucy varit på dagis så det har bara varit Beth och jag!

Vi tog en promenad på stranden och hade en picknick där. Men det var rätt blåsigt så vi höll på att frysa ihjäl. Skönt att komma hem och sätta sig framför fake-brasan och dricka en kopp te (varm choklad för Beths del). Sen fick vi lite städning gjort i huset och efter det har vi bara dansat!!

De har ju skaffat Wii :D sjukt kul!! Så Beth och jag har kört "Just dance" hela dagen (och lite zumba). Sjukt bra träning och jätteroligt! Beth och jag dansade båda två till Dirty Dancings "The time of my life". Hon ville inte göra lyftet med mig i slutet (hon var killen)... Fattar inte varför haha ;) Själv lyfte jag Beth idag på stranden och hoppade över en liten bäck eller vad man ska kalla det (och hennes väska och min!)... Höll på att trilla i då det var lite jobbigare än förväntat! Men klarade det :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0