Tyresta by?

Något jag saknar från Sverige är härliga promenader i naturen. Typ tyresta by... Jag blev helt plötsligt jättesugen på att åka dit. Eller bara gå ut i skogen och plocka blåbär/svamp.

Idag var jag dock lite äventyrlig av mig. Kollade upp på Google Maps var det fanns stora skogar och så begav jag mig dit. Upptäckte att de låg väldigt nära! Haha. Sånt man aldrig tänkt på när man kört bil fram och tillbaka på vägarna.

Det var så underbart. Vädret var kanon och fåglarna kvittrade och aa, jag bara log. Tanken var att jag skulle springa men jag hade så fullt upp med att njuta och att försöka hitta nya vägar... Så det blev mer av en långpromenad :p (med inslag av springning)

Önskar att jag upptäckt det här tidigare. Men får passa på att njuta nu sista veckorna. :) sen får jag komma hem till de svenska skogarna igen :) det är ju verkligen inte långt kvar nu.



Kommentarer
Elin

Woodland Park.. haha, ja ifall man inte ser att det är det är det ju bra att de märker ut det ;)

Svar: Ja men precis.. Här var det skogsmark minsann! Jahaja :)
Julia

2013-04-19 @ 19:19:03
URL: http://cassler.blogg.se
Mamma

Vad härligt att du upptäckt fridfulla skogar där också. Ser fram emot långa skogspromenader med dig när du kommer hem!!!Kramar

Svar: Ja! Så vackert. Älskar naturen. Åh ja det ser jag också fram emot :D
Julia

2013-04-21 @ 10:10:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0