Världens bästa pojkvän! <3

Alltså åh! Kan ni fatta hur glad jag är eller?

Började känna mig rätt deppig över att ingen skulle komma över trots att så många snackat om det. Jag förstår er också... Jag vet att det är dyrt osv. Så jag hade kanske anat att ni skulle banga i slutet iaf. Men man kunde ju alltid hoppas.

Hur som helst. Linus tyckte väl lite synd om mig då jag beklagade mig över att ingen kom över och att inte ens mina aupair vänner skulle ha tid för mig helgen vid min födelsedag. Så bäst som han är bestämde han sig för att komma över... en andra gång!

Så jag är överlycklig! Han kommer över 1-5 maj och då ska vi till Loch Ness och göra allt vi inte hann med förra gången! Så kan vi även fira 3 saker som händer inom loppet av en dryg vecka. Min födelsedag, hans födelsedag och vår 9 månaders dag :D

Ellie frågade vad Linus fick betala för resan... Och när jag sa priset kollade hon chockat på mig och sa: "wow, he must really love you!". <3

Så ja, världens finaste pojkvän! Älskar dig Linus. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0