En dag med me, myself and I :)

Eftersom barnen var lediga idag körde jag dem till Inverness. Där mötte vi deras mormor och morfar. Och sen kilade jag iväg för en shoppingrunda medan de hade hand om barnen.

Satte mig även ner för att käka! Första gången jag åt själv på en restaurang. Kändes lite konstigt, men gick bra. Var sjukt gott: bakad potatis med crème cheese och lax och massa sallad!

På min shoppingrunda gick jag framförallt till Primark! Är så glad för mina fynd där!! Klänning, två linnen, tre trosor och tofsar för bara 18,70 pund :) gick även till poundland och shoppade lite smått!

Haha, sen kunde jag inte hitta min bil i parkeringshuset! Jag sprang runt som en galning med två trötta barn att släpa på och två tunga kassar (köpte havregryn, 3 paket för 2 pund... Vilket jag då ångrade när jag fick släpa runt på dem). Haha, tänk Malung mamma... Det var verkligen helt sjukt, som att bilen hade försvunnit. Jag gick runt i cirklar och kände inte igen parkeringen alls. Inte konstigt, för när jag frågade en snäll man sa han att det finns två parkeringshus i samma byggnad. Så jag hade tagit fel hiss ner. Suck :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0