iFit

Haha det här var intressant! Ellie kom hem igår och berättade om någon slags bräda som vibrerade. Hon påstod att det skulle vara som att träna. 10 minuter på den skulle motsvara 60 minuter på gymmet!

Så hon var och testade den igår och tyckte att det kändes i kroppen. Jag bestämde mig därför för att gå dit jag också och prova. Och hon hade rätt! Det kändes i hela kroppen! Kändes som att den skakade bort fettet.

Och det bästa var att första gången var gratis! Annars kostar en gång 4 pund. Men jag kommer nog köpa månadskort för 25 pund (då får man gå 28 ggr) vilket innebär att en gång inte ens kommer att kosta 1 pund.

Det är så bra för jag har ju inte så mkt tid ledigt måndag, onsdag, fredag. Jag hinner liksom inte gå till gymmet! Så nu tänker jag ta en promenad in till stan, vibrera bort lite fett och sen promenera tillbaka varje måndag, onsdag, fredag. Och sen Zumba/gym/cirkelträning de andra dagarna då jag har mer tid!

Härlig sommarkropp man kommer få! :D



Kommentarer
Linnea H

Haha låter ju jätteflummigt!! xD men Gud vad bra pris :D

Svar: Jaa.. Vet inte om det funkar.. Men värt ett försök XD
Julia

2013-02-08 @ 14:49:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0