Lovely day!

Alltså det är sjukt hur mycket humöret kan påverkas bara utav vädret.

Idag var vädret helt underbart! Sol och 13 grader. Rena vårkänslan! Folk gick omkring i t-shirt :) själv tog jag en springrunda i tights och tjocktröja. Var ute väldigt länge, 3 timmar. Hann med mycket. Promenad, intervallträning, 20 min på vibrationsplattan, en tur upp till ladyhill där jag satt och pratade med en lodis i typ 1 timme. Hahaha lodisarna/uteliggarna/alkolisterna är dock mycket trevligare här i Skottland! Han var mycket rolig och vi skrattade mycket ihop och hade djupa diskussioner om livet :) fast sen ville han ha en kram när jag skulle gå... Och det ville jag inte riktigt haha! Men kul snubbe ändå. :)

Sen var Ellie för trött för att laga mat ikväll så hon tog mig och tjejerna till "Jimmy Chung's", en kinesisk buffé :D äta så mycket man vill!! Och Ellie bjöd på det ;) jag hade soppa, massa grönsaker, kyckling, svamp, krispigt sjögräs (överaskande gott), massa frukt osv! Försökte att hålla mig till de nyttigare alternativen och inte ta så mycket friterat. Var riktigt gott allt det jag valde :D så jag vill definitivt tillbaka. Tur att jag hade tränat mycket innan och haft en väldigt liten lunch, så att det var mycket plats för all mat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0