Ogillad mästerkock...

Jahapp.. Det här kändes ju inte så bra. Här har man stått hur länge som helst (eller aa inte hur länge, för det går ju inte) och förberett kvällens middag.. Sen kommer Beth in i köket och säger "Mummy said we could have boiled eggs for dinner." varpå jag svarar: "Well, I guess she changed her mind, because we are having omelette now." Sen slinker nåt ut från hennes mun som hon ångrade i samma sekund som hon sa det... "I hate you..."

Hon blev utslängd ur rummet och verkligen grät och skrek att hon var ledsen för det hon sagt. Men verkligen inte kul att höra. :( jag gick sedan ut och pratade med henne och hon kramade mig länge. Hon sa att hon inte menade det... Vilket vi verkligen får hoppas.

Nähepp, nu ska jag nog "gråta mig till sömns" :p ingen som kommit ihåg min namnsdag heller (inte ens jag förrän Ulla påminde mig). Haha, nä men aja.. Tråkigt att höra en sån sak men man får väl ta det med en nypa salt när det kommer från barn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0