Sex timmars promenad

Gissa om jag är trött? Elin och jag bestämde oss för att gå till lossiemouth, gå på stranden och sen gå tillbaka. En total promenad på ca sex timmar.

När vi började gå var det mulet men inte obehagligt kallt. Sedan började det snöa och blåsa, vilket var obehagligt kallt. Vi satte oss i en busskur där vi kunde käka vår lunch. Handvärmaren jag fick i julklapp kom till användning efter det kan jag ju säga! Den fick värma mina blåa/röda/lila händer. När vi sen kom till stranden sprack det dock upp och det blev blå himmel och sol (tänk om man vetat det så hade man kunnat vänta lite med lunchen).

Vi tog en härlig promenad hela vägen till fyren. Där klättrade vi i bergen och hade våra små äventyr ;) haha!

Nu sitter jag barnvakt. Orkar inte göra någonting. Sitter helt död i soffan. Inatt (efter att jag jobbat klart här) sover jag HELT själv i huset. Lite läskigt, känns faktiskt bättre med barnen i huset :p



Kommentarer
Mormor

Jätteglad höra ifrån dig. Hoppas det gick bra vara ensam i huset. Puss och kram! Morfar o Mormor

Svar: Ja det gick bra! Är riktigt skönt att få vara ensam :)
Julia

2013-02-24 @ 18:58:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0