Circuit!

Idag hängde jag med Louise på en cirkelträning. Var sjukt bra träning! Jag höll på att dö. Men så tänkte jag på ett citat jag läste igår "if you want a body to die for, you gotta kill your workouts"! Så jag bet i det sura äpplet och gav mig tusan på att klara mig igenom allt!

Nu efteråt känns det sjukt härligt! Haha Louise tyckte att tränaren gav mig väldigt mkt uppmärksamhet. Det kan ju ha varit för att jag var ny, yngst eller helt enkelt bara den som beklagade mig mest.. haha. :)

Jag ska försöka hänga med Louise på detta nu några torsdagar. Och ska försöka hinna med även zumban, gymmet och promenader! Det är kul det här! Det intresserar mig verkligen med kost och träning just nu, vet inte varför... Jag har alltid varit en riktig slappis förut!

Funderar på att söka till ett "hälsopedagogiskt program" efter att jag kommer hem från Skottland. Men vi får se :)

Här hittade jag lite smarta tips om träning osv. (på en av alla mina tusen appar)!





Kommentarer
Mamma

Vad kul det låter med hälsopedagogiskt program :) Det är något jag själv skulle kunna tänka mig att gå. Ska vi söka tillsammans ;)
Puss o kram <3

Svar: Ja! Det är faktiskt nåt som skulle kunna passa dig! Men jag har bestämt mig för att söka till det nu iaf! Så jag kan föra kunskaperna vidare till dig! :D
Julia

2013-02-01 @ 11:09:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0