Halvår!!! <3

Tänk vad tiden går fort! Redan ett halvår tillsammans med Linus nu. Och vi har hunnit med så sjukt mycket på den tiden (trots att jag varit i Skottland majoriteten av tiden)! Och mer är planerat.

Jag förstår inte hur jag kunde klara 19 år utan honom! Han tillför så mycket glädje, trygghet och kärlek till mitt liv. <3

Vissa människor är nog helt enkelt bara skapta för varandra. Vi har passat ihop sen första gången vi träffades. Det har alltid känts så naturligt och enkelt att umgås med varandra.

Jag är så glad att jag äntligen hittade killen som uppfyllde alla mina krav och drömmar. Så har du också höga krav eller drömmer om din drömprins? Sänk dig aldrig för att folk säger att det är omöjligt att hitta den perfekta. Jag slutade aldrig tro och tillslut fanns han bara där. <3



Kommentarer
Mamma

Du hade ju mig som gav dig kärlek, trygghet o glädje under 19 år - det var därför du klarade dig :)
Puss o kram mamma <3

Svar: Ja såklart! Det gör du fortfarande! :) du är världens bästa mamma! <3
Julia

2013-01-27 @ 15:08:00
P

Äsch nu glömde nog mamma mig.

Svar: Ja! Och du är världens bästa pappa! Jag har haft sån tur med både familj, vänner och pojkvän! Men kanske framförallt familj... de andra har jag ju valt själv.
Julia

2013-01-28 @ 14:51:30
Kungen!

Alltså jag blir helt till mig när jag läser det här! Har kollat på bilderna du gjort flera gånger dagligen!

Jag vill helt enkelt tacka ovanstående "kommentatorer" för att du finns och är som du är Julia :D

Jag älskar dig!!! <3

Svar: Aw vad fin du är! <3 så glad att jag hittade dig! Hahaha vad kul det var att svara... "Skicka epost till kungen att du svarat"! Ja varför inte XD
Julia

2013-01-28 @ 18:27:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0